Blog

Asiakaskokemuksesta kilpailuetua markkinoinnin automaatiolla

Gartnerin mukaan 89% amerikkalaisista yrityksistä suunnittelee saavansa 2016 eniten kilpailuetua asiakaskokemuksesta. Tämä tarkoittaa investointeja erityisesti markkinointiteknologiaan, vaikka yrityksen henkilöstö tunnustetaankin tärkeimmäksi tekijäksi asiakaskokemuksen kehittämisessä. Markkinointiosaston vastuulla on yli puolet asiakaskokemukseen liittyvästä budjetista. Markkinoinnin automaatio on yksi väline parantaa asiakaskokemusta kustannustehokkaasti.

Digitaalisuuden pääjohtajan pitää tajuta teknologiaa, myyntiä ja markkinointia

Toteutimme yhdessä Verkkoteollisuuden kanssa Digi Open Cafe – keskustelutilaisuuden digitalisaatiosta. Epämuodollisten keskusteluiden aiheita olivat mm. digitalisuuden tuomat uudet mahdollisuudet yrityksille ja ihmisten elämään yleisemminkin vaikuttavat muutokset. Paikalla oli yli 70 asiantuntijaa, vaikuttajaa ja verkostoitujaa. Toteutimme tapahtumaan leikkimielisen mutta kiperän testin “Miten soveltuisit