skip to Main Content

Asiakaskokemuksesta kilpailuetua markkinoinnin automaatiolla

Gartnerin mukaan 89% amerikkalaisista yrityksistä suunnittelee saavansa 2016 eniten kilpailuetua asiakaskokemuksesta. Tämä tarkoittaa investointeja erityisesti markkinointiteknologiaan, vaikka yrityksen henkilöstö tunnustetaankin tärkeimmäksi tekijäksi asiakaskokemuksen kehittämisessä. Markkinointiosaston vastuulla on yli puolet asiakaskokemukseen liittyvästä budjetista. Markkinoinnin automaatio on yksi väline parantaa asiakaskokemusta kustannustehokkaasti.…

Read More

Digitaalisuuden pääjohtajan pitää tajuta teknologiaa, myyntiä ja markkinointia

Toteutimme yhdessä Verkkoteollisuuden kanssa Digi Open Cafe - keskustelutilaisuuden digitalisaatiosta. Epämuodollisten keskusteluiden aiheita olivat mm. digitalisuuden tuomat uudet mahdollisuudet yrityksille ja ihmisten elämään yleisemminkin vaikuttavat muutokset. Paikalla oli yli 70 asiantuntijaa, vaikuttajaa ja verkostoitujaa. Toteutimme tapahtumaan leikkimielisen mutta kiperän testin "Miten soveltuisit…

Read More

Chief Digital Officer ja muutoksen monet kasvot

Näin ASML:n erinomaisessa tilaisuudessa tänään neljä erilaista esitystä Chief Digital Officerin (CDO) roolista. Asiaa valottivat Kati Sulin (DNA), Miika Malinen (Musti & Mirri), Anders Stenbäck (If) sekä Kai Koskela (Säästöpankkiryhmä). Esityksissä nostettiin esiin tärkeitä pointteja, joita CDO:n täytyy pitää agendalla. Asiakasymmärrys ja…

Read More

InlineMarket Oy / Ruoholahdenkatu 8 / 00180 Helsinki, Finland / Contact / +358 405425070 / Business-ID: 2866708-5

© 2020 InlineMarket Oy
Back To Top